All Design הכל תחת קורת גג אחת! בואו נפגש ונתחיל לעבוד מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    חידוש דק

    חידוש דק ,אז יש לכם גינה שאתם אוהבים לצאת אליה להתאוורר, לשאוף אוויר, לארח חברים או לשחק כדורגל עם הילדים. אתם מתחזקים ומטפחים אותה, משקיעים בה זמן וכסף, אוהבים איך שהיא נראית. מצוין! אך דעו לכם שכל גינה, בין אם גינה גדולה או קטנה דורשת תשומת לב רבה.

    אחד האלמנטים אשר מעצבים את גינתכם הינו דק העץ אשר חשוף כל העת לתנאי מזג אוויר משתנים.

    ולאור האקלים המשתנה בארץ, נדרש לבצע חידוש דק אחת לשנה על מנת שישמר ולא ישחק מכוון שבמידה והדק לא מטופל נוצר נזק מצטבר שמביא למראה מוזנח ולעיתים בלתי הפיך .

    אז איך מבצעים חידוש דק?

    הכלל החשוב הראשון ניקיון, ניקיון, ועוד פעם נקיון.

    בשלב הראשון, יש לנקות היטב את הדק לפני החידוש, יש להסיר כל גרגיר של אבק ולכלוך מעל פני הדק.

    בשלב השני, אנו שוטפים את הדק במים וסבון ומשאירים אותו להתייבש לגמרי שכן מים שנשארים על הדק או לחות קיימת תקשה עלינו להסיר שאריות עץ והצבע הישן.

    בשלב השלישי, אנו מנקים את הדק בעזרת חומר מסיר צבע מיוחד, החומר ממיס את הצבע הישן ולאחר 20 דקות שוטפים את הדק בעזרת מכונת שטיפה בלחץ.

    יש להיזהר שלא להתמקד בנקודה אחת על פני הדק כדי לא לפצוע את הדק עצמו.

    בשלב הרביעי, לאחר השטיפה, אנו מאפשרים לדק להתייבש היטב.

    לאחר הייבוש, ניתן לשייף את הדק בעזרת מכונת ליטוש כדי להסיר שאריות סיבי עץ מיותרות.

    השלב החמישי והאחרון שימון הדק, ניתן לשמן את הדק בכל גוון שתרצו אך שימו לב כי גוון כהה מידי יקלוט יותר קרינה מהשמש מה שיגורם להזדקנות מהירה יותר.

    חידוש דק מחיר משתלם ועבודה מקצועית

    חידוש דק הוא לא משחק. אם תעשו אותו נכון, תהנו ממראה דק חדש ונקי לאורך שנים .

    אנחנו בחברת אול דיזיין המתמחה בשיפוץ, עיצוב, עבודות עץ/אלומניום, ניהול פרויקטים ואחזקה לבית, מאמינים כי איכות חומרים טובה חוסכת זמן רב וכסף .

    אנחנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר הקיימים בשוק תוך הקפדה על שמירה על איכות הסביבה. כמו כן, ציוד העבודה שאנו משתמשים הוא מהטובים בעולם ומקנה לדק מראה חלק ,חדש ונקי. זכרו חידוש הדק שלכם פעם בשנה יקנה לגינה מראה חדש נקי ומזמין.

    חידוש דק

    חידוש דק עץ

    חידוש דק – משטח ריצוף לחללי חוץ

    דק הינו משטח ריצוף לחללי חוץ כגון גינה או מרפסת. הדק הינו משטח המורכב מתשתיות מתכת אשר על גבו מורכבים ומחוברים פלטות עץ בצורה אחידה וישרה. חידוש דק הינו הליך הכרחי לאחר מספר שנים, וזאת משום עץ הינו חומר גלם אשר נתון להישחק עם הזמן מול נזקי השמש, נזקי  האקלים ומי הגשמים.  אוול דיזיין החברה לשיפוץ פנים וחוץ, ניהול פרויקטים, עיצוב ותחזוקת הבית, הינה חברה איכותית, מקצועית, ומנוסה בכל הנוגע לביצוע הליכי עיצוב ושיפוץ חללי פני וחוץ, וכן חידוש דקים לגינות ולמרפסות. יחד נדון במאמר זה כיצד מתבצע הליך חידוש הדק.

     

    כיצד מתבצע הליך חידוש הדק בגינות ובמרפסות

    חידוש דק בצורה איכותית מתבצע כאשר ישנו ביצוע מקצועי לשלושת השלבים הבאים:

    ניקיון הדק– ניקיון הדק בצורה מיטבית, הכרחי להליך ביצוע חידוש דק איכותי משני סיבות עיקריות: הראשונה הינה כי סילוק אבק ולכלוך תורם לחידוש הדק. הסיבה השנייה היא כי ניקיון יסודי ומיטבי של הדק גורם לשמן להיספג בצורה מיטבית. לאחר ניקיון הדק יש למרוח על הדק חומר ייעודי לדקים שמטרתו להסיר את שאריות השמן הישן של הדק.

    ליטוש הדק- שלב הליטוש מתבצע באמצעות מלטשת ייחודית. מטרת הליטוש היא להסיר שבבים ולכלוך בדק.

    שימון הדק- השלב האחרון בתהליך הינו שימון הדק מחדש. ניתן לשנות את צבע הדק בשלב זה על ידי שימון הדק בצבע שונה.

     

    חידוש דק לגינות ולמרפסות באמצעות חברת שיפוץ והובלת פרויקטים איכותית ומנוסה

    אם הנכם מעוניינים לחדש את ריצוף הדק בגינתכם או במרפסת ביתכם, רצוי ומומלץ שתכירו את אוול דיזיין החברה לשיפוץ פנים וחוץ, ניהול פרויקטים, עיצוב ותחזוקת הבית. חברת אוול דיזיין הינה חברה איכותית, מקצועית ומנוסה המקיימת ומבצעת בהצלחה מגוון רחב של פרויקטים בתחום עיצוב ושיפוץ חללי חוץ ופנים בבתים ודירות פרטיות. כחלק משירותיה חברת אוול דיזיין מבצעת פרויקטים של חידוש קדים לגינות ולמרפסות בצורה האיכותית והמקצועית ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר, או מלאו את הטופס ליצירת הקשר באתרנו.

     

    ליטוש דק

    חידוש דק בגינה

    חידוש דק ,אז יש לכם גינה שאתם אוהבים לצאת אליה להתאוורר, לשאוף אוויר, לארח חברים או לשחק כדורגל עם הילדים. אתם מתחזקים ומטפחים אותה, משקיעים בה זמן וכסף, אוהבים איך שהיא נראית. מצוין! אך דעו לכם שכל גינה, בין אם גינה גדולה או קטנה דורשת תשומת לב רבה.

    אחד האלמנטים אשר מעצבים את גינתכם הינו דק העץ אשר חשוף כל העת לתנאי מזג אוויר משתנים.

    ולאור האקלים המשתנה בארץ נדרש לבצע  חידוש דק אחת לשנה על מנת שישמר ולא ישחק מכוון שבמידה והדק לא מטופל נוצר נזק מצטבר שמביא למראה מוזנח ולעיתים בלתי הפיך .

     

    אז איך מבצעים חידוש דק

    הכלל החשוב הראשון ניקיון, ניקיון ,ועוד פעם נקיון .

    בשלב הראשון יש לנקות היטב את הדק לפני החידוש,יש להסיר כל גרגיר של אבק ולכלוך מעל פני הדק .

    בשלב השני אנו שוטפים את הדק במים וסבון ומשאירים אותו להתייבש לגמרי שכן מים שנשארים על הדק או לחות קיימת תקשה עלינו להסיר שאריות עץ והצבע הישן.

    בשלב השלישי אנו מנקים את הדק בעזרת חומר מסיר צבע מיוחד ,החומר ממיס את הצבע הישן ולאחר 20 ד שוטפים את הדק בעזרת מכונת שטיפה בלחץ.

    יש להיזהר שלא להתמקד בנקודה אחת על פני הדק כדי לא לפצוע את הדק עצמו .

    בשלב הרביעי לאחר השטיפה אנו מאפשרים לדק להתייבש היטב .

    לאחר הייבוש ניתן לשייף את הדק בעזרת מכונת ליטוש כדי להסיר שאריות סיבי עץ מיותרות .

    השלב החמישי והאחרון שימון הדק, ניתן לשמן את הדק בכל גוון שתרצו אך שימו לב כי גוון כהה מידי יקלוט יותר קרינה מהשמש מה שיגורם להזדקנות מהירה יותר.

     

    חידוש דקים בצפון – אוול דיזיין

    חידוש דק הוא לא משחק. אם תעשו אותו נכון תהנו ממראה דק חדש ונקי לאורך שנים .

    אנחנו בחברת אול דיזיין המתמחה בשיפוץ, עיצוב, עבודות עץ לגינה ולבית, עבודות אלומניום, ניהול פרויקטים ואחזקה לבית  ,מאמינים כי איכות חומרים טובה חוסכת זמן רב וכסף .

    אנחנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר הקיימים בשוק תוך הקפדה על שמירה על איכות הסביבה .כמוכן ציוד העבודה שאנו משתמשים הוא מהטובים בעולם ומקנה לדק מראה חלק ,חדש ונקי. זכרו חידוש הדק שלכם פעם בשנה יקנה לגינה מראה חדש נקי ומזמין .

    אהבתם את הפרויקט?
    לתכנון וליווי מלא בואו נפגש ונתחיל לעבוד!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      שלח הודעה
      1
      Scan the code
      היי, במה נוכל לעזור?