All Design הכל תחת קורת גג אחת! בואו נפגש ונתחיל לעבוד מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    עבודות עץ לגינה

    עבודות עץ לגינה על ידי חברה איכותית ומקצועית

    כל בעל גינה יודע כי גינה פרטית מתחזוקת ויפה בביתו, היא המקום המרגיע והשלו ביותר בבית. בין אם מדובר בפינה שקטה ללמידה, קריאה, יצירה, משחק עם ילדים, קיום אורחות וכדומה, לגינה יש משמעות רבה עבור דיירי הבית ואיכות חייהם. על בסיס רקע זה בעלי גינות רבים מתחזקים את גינתם באמצעות קיום עבודות עץ לגינה, הוספת אלמנטים עיצוביים, וקיום תחזוקה שוטפת של צמחי הגינה. אוול דיזיין החברה לשיפוץ פנים וחוץ, ניהול פרויקטים, עיצוב ותחזוקת הבית, מבצעת מגוון עבודות עץ לגינה, יחד נדון במאמר זה אודות סוגי עבודות העץ השונות.

    סוגים שונים של עבודות עץ לגינה

    פרגולות מעץ- פרגולה מעץ היא למעשה סככה עמידה עבור חללים בגינה או במרפסת, אשר מגנה מפני קרני השמש, וגשמים. הפרגולה עושיה קורות עץ אשר צביעה המגנה מפני חדירת נוזלים (לקה או צבע ייעודי אחר), במקרים בהם העץ ממנו עשויה הפרגולה עמיד למים לא נדרשת צביעה, או חיפוי שמן. הפרגולה העשויה מעץ אסתטי מאוד ומתאימה לכל סגנונות העיצוב.

    דק לגינה- דק לגינה הוא למעשה ריצוף העשוי קורות עץ המורכבות זו על גבי זו בצורה אחידה על גבי תשתית העשויה מתכת. הדק יפה מאוד מבחינה עיצובית ומשמש כריצוף אחיד וחלק לחלל החוץ.

    מערכות ישיבה מעץ- ניתן לעצב ולתכנן מערכות ישיבה מעץ בסגנונות שונים, וגדלים שונים, הניתנים לצביעה במגוון רחב של צבעים. כך ניתן לייצר פינת זולה, שולחן אוכל לגינה, נדנדות ועוד.

    חברה איכותית ומנוסה המבצעת מגוון רחב של עבודות עץ לגינה

    אוול דיזיין החברה לשיפוץ פנים וחוץ, ניהול פרויקטים, עיצוב ותחזוקת הבית, הינה חברה איכותית ומקצועית ביותר המעצבת ומבצעת מגוון רחב של עבודות עבור עיצוב הבית והגינה. וביניהם ביצוע פרויקטים של שיפוץ חללי פנים, הקמת גינות ועיצוב, וביצוע עבודות עץ שונות לגינה. לפרטים נוספים צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר.

     

    עבודות עץ איכותיות לגינה

     

    עבודות עץ לגינה רבות ומרובות הן למשל:

    פרגולות, גדרות, נדנדות, דקים, פינות ישיבה וכו'.

    עבודות עץ הן עבודות ייחודיות, יצירות אמנות שלא רואים בכל מקום,השימוש בחומרי עץ צובר תאוצה עם הזמן בגלל התחושה החמימה והביתית שהעץ נותן.

    הבתים בעבר היו בנויים כולם מעץ כיוון שזה היה החומר הנפוץ באותה תקופה ואולי בשל כך בית עץ נשמע כמו בית חלומות.

    בעידן הנוכחי, זה כבר לא ממש ריאלי לבנות בית שעשוי כולו מעץ, ולכן כדי לגרום לתחושת חמימות מיוחדת בבית ובחצר, ניתן לשלב עבודות עץ לגינה ולבית העשויות היטב ונותנים תחושה מיוחדת שאין דומה לה.

    אז מה זה עבודות עץ לגינה?

    בעזרת העץ שהוא חומר גלם נוח לעבודה ניתן ליצור מספר רב של מוטיבים עיצוביים בגינה שלכם.

    הראשון והנפוץ ביותר הוא הפרגולה,שמקנה מראה כפרי לגינה, מספקת צל והגנה מגשם,את הפרגולה ניתן לבנות מעץ גושני או רב שכבתי.

    סוג העץ הנפוץ ביותר לבניית פרגולה הוא האורן הפיני הוא שייך לקבוצת העצים הרכים הוא בעל מראה כפרי עיני העץ מעניקים תחושה חמימה וביתית, ניתן לגוון את העץ כמעט בכל גוון שתרצו.

    המוטיב השני הוא הדק אותו ניתן למצוא במגוון רחב של סוגי עץ למשל: האיפאה ,האורן הפני, טיק ברומזי אירוקו קמרו אורן קרוליינה ועוד.

    גם את הדק ניתן לגוון בצבעים שונים, אך שימו לב האיפאה הטיק האירוקו והקמרו באים עם הגוון הטבעי שלהם שנע בין צהבהב וחום אדמדם אותם לרצוי לגוון אלא למרוח שמן דק שקוף ויחזק את צבעם הטבעי לעומת האורן והאורן קרוליינה אותם ניתן לגוון בכל גוון שתרצו.

    המוטיב השלישי הוא גדר העץ, אותו ניתן למצוא במגוון סוגי עץ כגון איפאה אורן על סוגיו וגם אותו ניתן לגוון בכל גוון שתחליטו.

    לסיכום:

    עבודות עץ לגינה על כל סוגיהם מעניקים מראה מזמין כפרי ומשלים לגינה שלכם. אנו בחברת אול דיזיין המתמחה בשיפוץ, עיצוב, עבודות עץ/אלומניום, ניהול פרויקטים, תחזוקת הבית, מבצעים עבודות עץ לגינה ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש בחומרי גלם הטובים שקיימים בשוק. אנו ממינים ובוחרים עבורכם את העצים הטובים ביותר על מנת שהעבודה תיראה ברמה הגבוהה ביותר .

    למידע נוסף הכנסו לאתר .

    אהבתם את הפרויקט?
    לתכנון וליווי מלא בואו נפגש ונתחיל לעבוד!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      שלח הודעה
      1
      Scan the code
      היי, במה נוכל לעזור?